Forum JA I TY - forum uczniów ZSS 11 i ich przyjaciół Strona Główna
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Przygoda wakacyjna Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
zygmunt

Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 27 Przeczytał: 0 tematów

PostWysłany: Wto 10:09, 09 Wrz 2008 Powrót do góry

Opisz wybraną przygodę wakacyjną

Post został pochwalony 1 raz
klaudia

Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 149 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: Wto 10:43, 09 Wrz 2008 Powrót do góry

Przygoda wakacyjna

Pewnego dnia podczas moich wakacji w Międzyzdrojach przytrafiła mi się piękna przygoda. Był to piękny, słoneczny, upalny dzień więc postanowiliśmy wybrać się z moimi rodzicami i moją chrzestną na plażę żeby się zrelaksować.Ale było tak gorąco że nie wytrzymałam tego upału i poszłam się kąpać do morza .Moi kuzyni pożyczyli mi koła do kąpania bo nie umiem
jeszcze pływać sama i nawet mi to dobrze szło do pewnego momentu kiedy nadeszła duża ale to bardzo duże fala zakryła mnie całą i myślałam że już się utopię ale fala wyrzuciła mnie na brzeg na .Byłam bardzo tym wystraszona ale w następne dni też się kąpałam w morzu tylko że pilnowali mnie rodzice.Była to przygoda przerażająca ,ale bardzo fascynująca.

jeszcze pływać sama i nawet mi to dob szło do pewnego momentu kiedy nadeszła duża ale to bardzo duża fala i zakryła mnie całą i myślałam że już się utopię ale fala wyrzuciła mnie na brzeg na piasek.Byłam bardzo tym wystraszona ale w następne dni też się kąpałam w morzu tylko że pilnowali mnie rodzice.Była to przygoda przerażająca ,ale bardzo fajna.

Ostatnio zmieniony przez klaudia dnia Wto 11:22, 09 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
Wiki

Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 134 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kraków

PostWysłany: Wto 11:20, 09 Wrz 2008 Powrót do góry

W tym roku byłem na pikniku country w Mrągowie.To było moje marzenie aby tam pojechać. Razem z Mamą i Babcią byliśmy trzy dni na koncertach.
To był prezent na osiemnaste lat.

PostWysłany: Wto 11:26, 09 Wrz 2008 Powrót do góry

W czasie minionych wakacji miałem okazję wyjechać na Węgry. Pojechałem tam w lipcu z mamą , siostrą i ciocią. Pojechaliśmy tam samochodem . Razem z moją rodziną zwiedzałem Budapeszt . Najbardziej podobał mi się most św. Elżbiety , muzeum i kościół św. Stefana. W muzeum widziałem skóry lampartów i lwów . Bardzo smakowały mi potrawy kuchni węgierskiej : zupa gulaszowa , zupa rybna , gulasz węgierski . Spędziliśmy tam osiem dni.
Wracaliśmy z Budapesztu 27 lipca . Była ładna pogoda , świeciło słonko i niebo było bezchmurne .Spędziłem bardzo miło czas .

Janek
(zakończenie)
Bardzo mi się tam podobało .
muzungu

Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Phuket, Tajlandia

PostWysłany: Wto 17:04, 09 Wrz 2008 Powrót do góry

Podczas tych wakacji - 22.07.2008 - wyleciałem do Tajlandii Smile Jest tutaj bardzo egzotyycznie i fajnie :] Szczerze mówiąc nie wiem którą przygód opisać Smile Zdarzyło się ich całe mnóstwo Smile

Ostatnio zmieniony przez muzungu dnia Wto 17:16, 09 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)